Wednesday, 29 June 2011

bangunan hitam merah di Parit Raja

assalamualaikum...yess!! rsanyer ari ni nk citer mengenai 1 bngunan hitam yg berdiri megah di d tepi jln raya BP - Parit Raja ni...haaaa~ agk2 korg, bngunan ape 2 ye?? cpt teka...hu3...salah... jwpn anda slh...slh lg la akk, sila cba lg...hehehe...xkn korg tatau kot especeli bdk2 UTHM kn...kompom2 korg epy bila tgk bangunan ni dh siap...xpyh r korg nk g baru pahat 2 (squar one) bila nk mkn...hu3... yg bestnyer tmpt ni, perghhh~ ari2 sesak kot...ada je pelanggan... ye r, mna xnyer, tmpt strategik kot...mmg laris r...kompom2 r customer nyer student kn...nk2 dekat ngn Taman U...haaaa~

tp, dlm jgka msa smggu bangunan ni mula beroperasi, ada yg ckp dia punyer pengurusan agk kelam kabut gak r...order lain, dpt lain...dgn mklum bls yg d trma ni, dh blh menggambrkn betapa sesak dan ramainyer umat manusia kt sini...mmg sng la kn, xyh byr rm2 tok g square one 2...dh jmt cikit...mmg bgs r MAcD ni...halamak!! terbagi tau lak bangunan ape...

tp, sepnjg hmpr sebulan dia beroperasi ni, bru 2x je Redzz g...agk mahal r mkn kt sini...sekali skala blh r..nk2 Redzz skrg ni short sem...bknnyer ada PT...ermmm~ sabo je r...hu3

ok lah, kalau korg msh pending / blur2, ni dia bangunan 2....
.
.
.
t
a
d
a
a
a
.
.
.
ni r bangunan yg di maksudkn 2...hu3

ni la menu yg Redzz mkn ari 2..
hu3




entri note : ekceli, Redzz xbpe mnt ngn MacD ni...kalau dlm sjrh hdp pn, mmg leh kira r bpe kli g MacD..sbb, terlalu mhl r...baik g KFC, mcm2 ada....hu3...

4 comments:

srie ♥ halim said...

alohh, jealous, nak g jugok !! tunggu naik sem je laa.

Belbel said...

adehhh. mcD same je harge cam kfc sume tu. bli lunch hour la murah sket. keh4.

RIMA DANIA said...

yess..yes... hahaha...pasni kalu library penoh..x payah lah nak ke mcd bp yg jauh tu...lepak study @ buat asaimen kat mcd taman u lah pasneh hehe...

L-mi Redzz said...

srie <3 halim : hu3...jgn la jeles ye...t nek sem leh r g reramai...wt rombongan..he3

belbel : mna sma kalau kfc rm10 dpt mcm2, klu macd burger je... klu lunch value je yg murah...nk tggu lunch time 2, ntah bila r dpt g kn...ho3

rima dania : yep2..kita penuhkan macd lak ye lepas ni...hu3

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...