Thursday, 2 December 2010

Duduk2 d ats air pancut !!

1 DISEMBER 2010
salam sume..dh lma kot xmembebel pnjg2 kt entri ni..aq rsa tjuk entri kli ni mst cm luar biasa ckt an..tp, itulah realitinyer..haaa, meh sini aq nk citer kjadian yg tlh berlaku.hik3..masih dlm mood n mggu final..xda paper tp, ada kelas?? hah!! bia btl, dh final pn ada kls lg ke?? ish3..jgn tekizut yer tawan2..ni just kls ulangkji je sblm exam.. seb bek aq g klu x, xtau la nk jwb exm cmna.. thnks 2 instructor miss Shelyn sbb b'usaha sdya upya dgn tulang 4 kerat dia tok menjayakn dan mengadakn serta menyediakn soaln tok kami sume...tepuk tgn utk miss..he3.. xsia sia gak mengattendkn dri ke kls ni, kos soaln yg d bncang mirip2 soaln final..hu3.. ok2, bebalik balik pd citer smlm..lps blk dr kls d kampus banda, dlm perjlanan ke bilik, da skumpulan manusia ni sdg melambai lambaikn tgn kt aq..wah!!! rsa cm artis plak, da org melambai lambai msa jln...haahhaha..perasan sudah.. rupe2nyer, membe2 PALAPES aq da memanggil..katanyer rndu kt aq...hahahha..ape?? spe yg rndu?? laki ke pompuan?? agak??? cpt la cpt la..tettt!! msa dh tamat...hhahha..kompom2 la yg rndu 2 pompuan..mklum la rmi skandal an..hak3.. borak punyer borak punyer borak...mmg happening la group makan kitaorg...hah, pe korg ingt setadi je ada grup, mkn pn ada la..hahaha..best la.. mcm biasa la bila geng2 bas UTHM ni dh berkumpul mmg gamat la situasi keadaan..seb bek situasi keadaan je yg berubah, klu ramalan kaji cuaca yg berubah, cmna 2?? hah, cuba habaq mai cikit..hehehe..mcm2 plan la yg d bncgkn.. smpikn plan nk berjoging pn t'msk dlm agenda.. ptg sudah menjelma, jam mengarahkn ke pkl 5 ptg..aq n membe gerak la ke tasik tok bersenaman...senam punya tggu punya senam..geng2 yg lain xtiba2..hermmm.. tgh dok khusyuk besenam, nmpk la 3 janda pingitan (oppss!! soryyy, jgn mrh ye geng) belari ke arh ktaorg..hah!! 2 pn dorg, aq mlaung..dorg tlh mengajak kmi ke stadium tok b'gym..uwhh..gym 2..leh ketul2 cmni..hahaha..nk ke gym 2 agk jauh gak la..dorg mengglkn aq dgn jarak yg agk jauh..tnpa melengahkn masa dan tenaga, dgn sepenuh jiwa dan raga, aq lari sekuat ati dan diri..akhrnyer smpi la d stadium..kt stadium ni best, al-maklum la bangunan baru, trek baru, gym bru.. tp, gym 2 hnya d bri keutamaan kpd atlit2 U.. adakah ini adil?? ish3!! mmg xadil..aduan rakyat utk TV3.. eh2!! tebuat iklan la plak..hu3.....dh penat beraksi d ats pekakas2 senaman, ktaorg gerak la pulang ke hostel masing2.. nk d jdkn tagline mcm headline kt ats 2, biasa la, mmg epy giler2 msa ni, aq meneruskn perjalanan n keberlarian ke arah air fancut.. tetba, blm sempat geng2 bas UTHM aq b'kata kata, yg sempat hnya action je, pappp!!!..
ape yg pappp!!! kenapa pappp, x puppp!!! hahahhaa 2 la sound background yg aq dpt time 2, gelak drpd membe2
berbalik pd sound ifek td..nape aq d gelakkan?? nape wei?? kelaka sgt ke??
nk d pnjgkn citer, d sbbkn terlampau epy sgt, 2 la akibatnyer, aq tergelincir (ala, mcm kincir angin 2)..hahahha..dgn xsemena mena, aq jatuh..hahaha, padan muka..2 la epy xingt TUHAN.. hamek ko!!! seb bek aq jatuh ala2 sopan, klu x, peh mmg malu r..tp, agk malu gak r time 2, rmi kot yg nmpk..dgn kete, moto, bas yg asek lalu lalang mcm lalang tmbh lepas hjn..org2 kt stadium, kt bustop, sume nmpk la..tp, xpe, ngn agk slumber jugak aq melepaskn persaan malu 2 (hahaha, wlupn scra paksarela)..nk wt cmna kn..bkn sng wei, nk nmpk aq hepy smpi ddk2 kt air pancut ni..ssh tau..org yg betuah je yg leh nmpk..hik3..smpi skrg aq msh gelak beguling guling lg bila teringt kjdian bru2 ni yg menimpa diri ni r gamba2 msa ktaorg kt gym..hahaha..mcm raq..hhahaha..hbn lencun sua aq basah.. rum8 aq tegur, giler r ko, jog smpi bsh2 sua... giler bnyk peluh kua..aq hnya mampu tersenyum.. (sebenanyer dia tatau aq jth, klu tau, mst dia gelakkn aq gak)..hik3..
ni la gamba ktaorg bersama alat2 senaman..kuang3~ cumilnyer!! spe ni?? hu3 ni alat tok bangkit tubi esprada velvet@awie bru 10 min gym, aq dh kurus..hahaha xda r, ni membe aq, zaimie keadaan semasa d gym ringannya aq..hik3 bersama kak pid buai laju2... berangn punyer pasal, ni plak jdnyer..v kan dah sangkut.. hik3 ni rashid junkang junkit pn ada ida (kiri) esprada (kanan) ni membe rapat aq kt TSN BERSENAMLAH ANDA SEBELUM ANDA DISENAMKAN !! hik3..
p/s : jgn lupa saksikn aq beguling guling lak ye..hak3..tungguuuu.. (mcm iklan pilem la plak).. hak3..
..FRIENDSHIP 4 EVER FWENZZ..

2 comments:

ijam ismail said...

huhuhu...klkr la...
wah..bersenam seyh...
bgus2...=)

mohd said...

haahahaha..op kos yes...smgt giler...hik3

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...