Saturday, 19 March 2011

Congratez Man :: Juara RL5 ::

peserta Raja Lawak musim ke-5

Assalamualaikum..hai tawan2..saban minggu kita melihat aksi 12 org peserta RL5 yg b'hempas pulas melontarkn idea lawak mereka utk merebut gelaran RL musim ke-5..minggu demi minggu kita dpt lihat penyingkiran sorg demi sorg peserta bg meninggalkn 3 peserta baik utk ke gelanggang akhir..kluar awl xbererti dia tidaklah lawak, tp mungkin siapa tahu peluangnyer lbh cerah di luar sana..


ni la finalisnyer

kini, 3 org finalis yg tggal tok merebut gelaran juara tersebut..ni la dia antara peserta2 yg berentap di gelanggang akhir..rasanyer msh lom t'lmbt kn tok Redzz wish kat Man Raja Lawak 5 (lepas 1 ari pengumuman pemenang)..hah??!! nape?? lorh!! tatau ke?? dia la Juara Raja Lawak tok musim ke-5 selepas yus, Nabil, Sepah & kechik mengungguli tahta musim demi musim.. adakah nasib Man cerah di luar sana seperti nasib Nabil & Sepah yg penah fofular dek kerana aksinyer yg sgt spontan..hu3.. atau pun nasib nyer seperti Yus Juara RL musim pertama di mana pemenang ke-2 & ke-3 (johan & zizan) yg lbh fofular?? tp, bak kata org rezeki msg2 kn..btw, Redzz hope lepas RL5 ni, Nasib Man akn lbh cerah di luar sana.. ni ada sedutan sikit tentang gelanggang akhir Man RL5..


Aksi Man tok Pusingan Pertama


ni plak sedutan masa diumumkan pemenang..aksi Johan & zizan yg membuatkn org xkering gusi..


Congratez to MAN..
smoga Success kt luar sana!!!



Redzz berkata : klu Redzz msk RL6 blh xthn depan?? hehehehe.. berbakat ke?? hua3

2 comments:

ira-yoshida said...

aku tak minat raja lawak...hehe..

L-mi Redzz said...

lorh, yeke?? hu3..

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...