Thursday, 17 March 2011

~Definisi Cinta~

mlm ni, Redzz nak join 1 contest lg..agk bosan r gak kos dh lama xpost entri memandangkan laen tenet yg agk sifut vavi & lambart..hu3..ni la dia description tntg contest 2..hu3..sgt senang..

klu nk join contest ni, klik r kt gambar di ats yer
klu xblh gak, klik <di sini>
expired date : bln 6


Definisi Sinta Redzz dapat digambarkn dalam sajak/syair/gurindam (ntah r tatau pe yg blh di klasifikasikn, may b bebelan kot.. hehehehe) :-


Hidup adalah warna-warni
Jika datang cinta selalu
menuntut pengorbanan
Sejak manusia pertama

Aku adalah pencinta biasa
yang dengan hati mencintaimu
bercinta dengan caraku
cinta yang mengharapkan setia

cinta tanpa kata-kata
cinta seperti embun dan pagi
cinta seperti bulan dan bintang
cinta seperti api dan bara

Kamu telah ku pilih untuk cintaku
bukan cinta untuk melampiaskan nafsu semata-mata
bukan cinta untuk saling berdusta
tapi cinta untuk meraih bahagia

ku nikmati semua waktu yang ada
walau hanya dalam dunia maya kita bersua
walau hanya dalam nada mendengar suara
Nurani ku menyimpan harapan menjadi kenyataan
Serta berharap dapat menikahimu untuk selamanya



akhir kata, Redzz nk tag 3 tawan Redzz

2 comments:

miszpathetic said...

sy pun xtau nk classify kan sbg ape tu,hik8,,thnx join,,gdluck

L-mi Redzz said...

hahahaha..it's ok..thnks gak kos invite..hu3

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...