Thursday 12 May 2011

Lebih Dewasa

LEBIH DEWASA

hari ini tak seindah
semalam aku ceria
kini bertemankan kecewa
malunya nak bersua

sememangnya aku bersalah
pertaruhkan percaya.....mu......
yang kau berikan
kini sudah tercalar
tidak aku sengaja
mahu mengundang luka

kasih kita
tak terlepas dari gembira dan kecewa
nanti bila
aku hilang punca
usah dikau tiada
yang pastinya aku bukan mengada
hooo....hoo.....
yang pastinya aku bukan mengada...

hidup ini tak semudah
seperti yang direcana mu
padan muka
bila dah terkena
malu untuk bertanya
dalam jaga dilena

chorus :

kasih kita
tak terlepas dari gembira dan kecewa
sandiwara dunia
nanti bila
aku hilang punca
usah dikau tiada
aku bukan sempurna

kasih kita
tak terlepas dari gembira dan kecewa
menjadikan kita lebih dewasa
hooo....hoo.....

tidak aku sengaja
maafkanlah segala
haaaaa.....

menjadikan kita lebih dewasa


nota entri : thumbs up!!

No comments:

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...