Tuesday, 19 July 2011

Ada jgak org cmni ye...

assalamualaikum...hurmmm...arini Redz nk mengomen sikit pasal harian metro ari ahd yg lepas.. pasal satu artikel ni...bila bca sikit, rsa sedih & geram...bla bca hbs, rsa mcm kesian plak...ada ke patut mendoakn kekalahan org...first2 2 Redzz ada rsa marah jga r...tp, bila bca luahan ati mkck 2, ksian plak...niat dia baik snanyer...mst korg tertnya tnya kn ape yg dh berlaku ni... he3...

snanyer, Redzz bercakap pasal salah sorg peserta imam muda ni... dia tesingkir sbb doa drpd peminat dia sendiri...ada ke patut...ish3~ tp, mkck ni berniat baik...peserta yg di maksudkn 2 adlah, IM fakhrul...yg bestnyer 2, makcik 2 sniri mengaku tlh mendoakn supaya IM fakhrul kalah dlm pertndingan 2 setelah mkck 2 sniri yg menceritakan hal ni kpd isteri IM fakhrul...

makcik yg jga jiran kpd IM fakhrul ni ckp sbb dia terlalu syg kat IM fakhrul lah, dia berbuat semikian...dia ingin mendengar suara merdu IM fakhrul ketika mengimamkn solat di tmpt nyer selain mendengar ceramah IM fakhrul yg penuh dgn pengajaran... bukan 2 je, mkck 2 gak xnk IM fakhrul glamour jika menang pertndingan 2 & yg paling di takutinyer adalah bila dh glaamour, IM Fakhrul mgkn jga xjd imam kt situ lg...

hurmmm...minat btl mkck 2 kt IM fakhrurrazi ni...smpai mcm 2 skli ye...mgkn niat mkck ni mulia, tp, cara dia je yg xbpe nk btl...hu3... xsangka ye, sblm memasuki rancangan IM lg, IM Fakhrul dh ada pmnat... hu3...tahniah!!...ape2 pn Redzz doakn la, spya IM Fakhrul ttp mnjd imam Masjid al-Munawwarah di Seksyen 27, Shah Alam...


note entri : he3..klaka btl r mkck ni..krna terlalu sygkn IM Fakhrul, sggp dia wt cm 2..hu3...

2 comments:

:: Into The New World :: said...

haha. jujur bebeno mak cik tu kan. :)

L-mi Redzz said...

mmg jujur sgt 2...he3... =)

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...