Thursday, 21 July 2011

Giveaway : Keychain from Langkawi by Lisaafha

nak tau dg lebih lanjut, gatalkn tgn2 korg klik SINI ye
klik jgn xklik...he3

Assalamualaikum...tgh berblogwalking td, terjmpa lak 1 giveaway ni...mcm menarik je sbbnyer berkaitan dgn keychain...memandangkan Redzz ni sorg hantu pengumpul keychain, so, Redzz rsa nk join la GA ni...nk tmbhkn lg koleksi2 yg sedia ada ni...he3...

ok, GA ni tlh di anjurkan oleh cik Lisa Afha kita...blog dia ni mmg cun & comel giler r...tema di hati merah jambu...sgt menarik interesting jgak dia nyer blog ni...meriah gak...mmg best la blog cik adik kita ni..rugi kalau korg2 sume xg jenguk sana...hurmm..

cantikkn header cik lisa kita ni
jom2 terjah blog dia


note enttri : frst time Redzz join GA ni..hopefully ada rzeki la dpt keychain bertuah 2...dpt tmbhkn koleksi... he3...

8 comments:

kaseh suchi said...

jalan2 balik...goodluck...

comelnya header awak...

asiah_najihah said...

jalan sini balik n follow...jadi follower ke 200

L-mi Redzz said...

kaseh suci : thnks ye...comel ke?? biasa2 je.. he3 =P

L-mi Redzz said...

asiah_najihah : thnkss... =)

= d = said...

good luck ye..!!
:)

L-mi Redzz said...

=d= : thnks... =)

Lissa said...

hai..thanks join taw. n gud luck!! lisa da follow. rajin2 la singgh blog lisa jugak ye^^

L-mi Redzz said...

lissa : most welcome..thnks ye.. =)

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...