Thursday, 1 September 2011

Masih boleh wish lg kn?? hehehe

Assalamualaikum..hurmm...rasanya dlm bbrpa hari ni redzz xonline & tak menghapdet blog ni..agk bizi dgn persiapan raya..he3..ok la, ari ni pn redzz bkn nk menaip panjang lebar selebar kain langsir kt rumah ni..tp, nk taip sesingkat kain samping je...hahaha...entah pape je mencarut...hi3...

dikesempatan keterlanjuran menaip ni (walaupn dh dua hari raya), redzz nk ucap kt rakan2 blogger SELAMAT HARI RAYA + SELAMAT HARI KEBANGSAAN YG KE-54...terasa bertuah pulak sbb dpt menyambut dua festival dlm satu hari...HaPpY MeRdeka RaYa!!

santek x??
hu3


note entri : sorry lambat wish...tp, masih blh lg kan..hehehe...

2 comments:

Bell said...

sempat2.aku pun nak ucap..selamat hari raya ;)

L-mi Redzz said...

Bell : he3.. =)

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...