Saturday, 23 April 2011

waaaa!!! dia Lg penting ke???

Assalamualaikum sume....huh!! entri kli ni agk terkejut sikit, sebabnyer betul ke c ashraf sinclair 2 dh bertunang??? xkn kawen lg???? bkn dia dh dok indon ke??? dh kawen dh pn...... huh!! 2 r bahananyer klu menyampuk xbg salam......hik3......bkn ashraf sinclair ok, but ashraf muslim...... hu3........dikesempatan ni gak, Redzz nk ucap congratez kt membe Redzz ni sbb dh melangsungkn pertunangan dgn sinta ati dia.......sory beb sbb xdpt dtg konyer mjls pertunangan........lgpn skrg ni aq tgh study week, so bizi cikit........insyaAllah tmjls perkhwinan ko, aq dtg, tp jgn uper jemput aq dgn kad yg plg special to.........klu blh yg ada alarm........hehehehehe........t aq dtg dgn bwa adiah yg besar punyer........(hahahhaha........mst ramai yg tertnya tnya kn, ktaorg ni membe ke)..........hehehehehe.......yes!! ramai yg tertipu.......kih3........2 sume hnya dialog d sanubari Redzz je k.........
ok, terlanjur 2 Redzz nk citer sikit tntg Ashraf Muslim & tunangnyer........menerusi program Nasi Lemak Kopi 'O' di TV9 pd pkl 9.45pg arini..........menurut Ashraf, Dayana (tunangnyer) sdg mengikuti kursus perubatan tahun keempat di Manipal Universiti, India dan di bawah tajaan biasiswa Mara.......Sekarang dia sdg membuat lthn klinikal di Manipal-Melaka Campus di Air keroh Melaka.......Selepas majlis pertunangan nyer Ashraf turut mengadakn perasmian klinik perubatannyer.......dirasmikan olh menteri pengajian tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.......Ashraf ni gak dijagka akn menamatkn zmn bujangnyer pd thn ni........

ok, skrg ni korg cayer x?? ni la tunangnyer.....

semoga kkl hgga ke jnjang pelamin.....

snanyer, bkn ni yg Redzz nk citer......Redzz nk citer tntg pg td pabila Redzz tepon my mum.........nk dipendek pendekkn citer, Redzz n tnyakn tntg jiran Redzz yg katanya nk dtg UTHM sbb da temuduga tntg kemasukan IPTA.........

tp, bila ibu Redzz agkat, dia leh ckp, dik2 jap kol ibu jap lg blh x???? (aq ingt dia salah ckp, pas 2 smbg lg) ibu nk tgk perkhwinan ashraf muslim kt tv9 ni.......santeknyer mjls dia.......dia tunang dgn ank org yg salu ubtkn ibu 2, en lokman............

Redzz jwb : huh!!! yeke??? wahh!!! bestnyer.....ok2 nanti org tepon blk.......(terus ltk fon) wahhh!! semenjak berubat dgn ashraf muslim ni, anknyer di lupakan......mentang2 r Redzz ni jauh di perantauan.........hahahha( jauh ke?? sekangkang semut je).........hu3......

nota entri : adkah ashraf muslim 2 abg Redzz??? waaaaa!! merana jiwa raga........sampainya hatimu........hua3!!

7 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wahahaha..!!
sobaw yerrr...
mak xlupa tuhh..
pernah gak berubat dgn dia kat trg ni haaaa..
dia baikkk sangattt..

seyrah_sue said...

perhhh..kalau macam tu,, aku pun tetiba sakit..nak berubat jugak lah..

srikandi cinta said...

alahai..comelnya tunang ashraf muslim..memang bertudung ekk??

L-mi Redzz said...

weida : 2 r, ibu sy pn da ckp gak dia sgt baikkk...hu3...

seyra sue : klu nk sakit pn lepas exam k...jgn time exam ni lak, t tkut xdpt jwb exam.....hehehehe

srikandi : ye r kot, tatau lak...t sy g mjls persandingan dia, sy tnya k...hehehehe =)

Ara Farahah said...

laa,, c ashraf ni ckp nk tggu ara abis blaja.. hahaha..

tahniah yeppp.. =)
-cpt je update erk.. hehe..

~emi~ said...

klu camtu , tetiap kali cuti la aku sakit. then demand nal p berubat ngan dia.ahahaha

L-mi Redzz said...

ara farahah : hahahaha..yeke?? t sy tnya dia k..hu3...sbb ada peristiwa yg terjd 2 yg tau....klu x, tatau gak..hehehehe

emi : hahahaha....blh jgak kn... sggp ke>> ho3

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...