Thursday, 25 August 2011

Alhamdulillah...benda baik, apa salahnya...

Alhamdulillah..kalau ramdhan kali ni merupakan satu titik permulaan bg seorang lg artis berhijrah ke arah kebaikan iaitu dgn penampilan imej bertudung..mungkin ya bg sebahagian drpd umat Islam sendiri...dan sebenarnya, berita ini ditujukan kpd pelakon komedi, syarifah shahirah... syarifah shahirah yg dikatakan sudah mula menmpilkan diri dgn imej bertudung apabila bermulanya bulan ramadhan tahun ni...mmg jarangkan kita nk tgk dia bertudung sblm2 ni...dan mudahan2an ramadhan tahun ni membawa 1001 barakah kpdnya...laman web suria fm menjawab segala teka-teki ni apabila gambar syarifah shahirah bertudung bersama deejay2 wanita yg lain...

diharapkan ianya betul dan bukannya hanya sekadar perhiasan semata-mata dan berkekalan dengan imej bertudungnya selepas ni..ok, kat bawah ni ada senarai artis2 kita yg sudah pun bertudung...hopefully diaorang akn berkekalan dgn imej sebegini selamanya...aminn..

sheila rusly

ramlah ram

dulu nora sekarang nora J

irma hasmie

anne ngasri

Farah af2

catriona ross

anne hot fm


note entri : hopefully ramai lg artis2 kita yg berhijrah dr semasa ke semasa.. insyaAllah...kalau dh bertudung, kn comel 2..hu3..then, baru lah sesuai jadi ikon pd remaja masa kini..tp, mau ingt k, perangai mau jaga ye...hehehe

8 comments:

Cik Bell said...

alhamdulillah ;)

L-mi Redzz said...

Cik Bell : alhamdulillah.. =)

ifa said...

emi bila nak b'tudung? eh, slap!anda kn lelaki :P

L-mi Redzz said...

ifa : aiii~ nak kene ini budak.. jgn tnya knape kalau sy bertudung t..hahahaha..adoiyaiii~ =P

Dalila Diela said...

raja farah juga dah bertudung kalau x silap..

L-mi Redzz said...

Dalila Diela : sy pn rasa mcm 2, tp xdpt cari la gambar dia bertudung, kalau ada pn gambar masa dia berkahwin..2 yg tak sure nk ltk.. he3..

ira-yoshida said...

alhamdulillah kan..

(^,^)

L-mi Redzz said...

ira-yoshida : btl2.. ^^

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...