Monday, 19 September 2011

Owh Perwiraku..

Assalamualaikum dan slmt sjahtera...waaahhh~ manyak habuk ley...kejap ea, redzz mau mengesat2 habuk yg berkeliaran ni adui...hahahaha..mgkin kalau korg tgh baca entri kali ni, korg dh pn start belajar kt U masing2..btl x btl x??hu3..biasa la awl2 masuk U kan, mesti ada perjumpaan dengan pengetua kolej kediamankan...breafing itu ini, mcm2 lg r..

utk sem kali ni, redzz duduk di kolej Kediaman Perwira...ish, asyik kolej kediaman yg sama je... mmg la sama, dh awk tu palapes kan?? mmg minta pang!! r budak ni..hu3..alhamdulillah, sem kali ni nya bilik, wow!!! sangat besar dan berbentuk trapizium... hak3..amat selesa..tp, bila malam, sgt xselesa sbb redzz akn bermain tepuk amai2 dgn nyamuk2 y sgt kejam...hahaha...sheildtox, membunuh nyamuk!! walaupn di tempat yg tersembunyi...hik3.. iklan sekejap..ok, dah2...xmasal2 shieldtox lak yg fofular.. hu3

korang penah dgr x lagu kolej kediaman korang?? ye ke pernah>> ada ke x ni lagu kolej kediaman sendiri?? ish, xbaik tipu...no no no no no...xbaik tipu..ho3..ok, xperlu nk bangga2 sangat la kan...sebenarnya, redzz nk gtau yg masuk sem baru ni, tiba2 (saspen la sgtkn) ada lagu tok kolej kediaman sendiri...hu3... korg nk dgr x lagunya?? ok, korg leh tgk kt bwh ni ye..

amacam?? best x??
hu3

yg bestnya tu, artis yg menyanyikan lagu ni masih lg dirahsiakan...hahahahha


note entri : lepas ni bertambah semangat la nk g perjumpaan sbb ada lagu.. mood : hafal lirik.. hak3

2 comments:

ijA said...

hafal-hafal jangan xhafal..ek

L-mi Redzz said...

ijA : ye2..tgh hafal ni.. hahahha =)

Yang Dah Berakhir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...